keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Visio villahousuista

Olen oivaltanut että siinä on syynsä, miksi naiset eivät vielä parikymmentä vuotta sitten käyttäneet raskausaikana housuja, vaan lähinnä mekkoja. Raskausajan housut eivät yksinkertaisesti ole mukavia. Jaksan valittaa tästä taukoamatta. Ne eivät pysy ylhäällä. Olen siksi päättänyt ruveta käyttämään mekkoja, vaikka en mikään mekkoihminen varsinaisesti olekaan. Mekkojen käytössä ei muuten olisi mitään ongelmaa, mutta kun joutuu seisomaan ulkona useita tunteja päivässä, pitää lämpökerrosten olla melko järeitä. Tässä ei yksin millään villasukkahousuilla pärjätä. Kun mekon alle pukee leggingsit ja sään niin vaatiessa vielä sukkahousut, tarkenee pitkässä takissa vielä ihan hyvin. Minulla on myös suunnitelmia kylmenevien säiden varalle. Olen päättänyt hankkia villahousut.

Mummotuskaani helpottaa hämärä muistikuva jonkun muotilehden kuvasta, jossa jonkun kuuluisan muotitalon syysnäytöksessä tepasteltiin villahousumallisissa kalsarihousuissa. Voisin siis periaatteessa olla villahousuissani ihan muodin aallon harjalla. Toistaiseksi olen tyytynyt vetämään leggingsien päälle vielä pitkät ja paksut sukat. Sain tänään villahousuasiasta puistossa avautuessani vinkin suunnata etsintäni Hakaniemen halliin. Nyt on siis tarkoitus ostaa taattua mummolaatua. Ketkään eivät ole niin viluisia kuin mummot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti